2 maggio 2012

Signorsìsissignore



la prima licenza che me son fatto iniziava al venerdì ora de pranzo e al lunedì matina entro le 6 dovevo esser in caserma per la sveglia…bon: quela volta xe ndà qualcossa storto….
el venerdì parto da la spezia in perfetto orario…
fin ts ghe voleva più o meno un 9 ore, con cambio a pisa, bologna e mestre….me iero organizado: libro…e giornal…..fin bologna tuto ben…ma al primo cambio : “il treno per Venezia.mestre viaggia con 1 ora di ritardo (più o meno)”….
Cossa fazo…niente….no me resta che spetar….da una cabina ciamo casa per avertir…..finalmente il riva….ma xe la folla che ga de montar….rivo a malapena a trovar un posto in pie…e via …..ritardo pauroso…
a un pasagio a livel l’imprevedibile el treno che se ferma per lassar passar un poche de bele muche che però no voleva passar…ferme piantade sui binari….risultato: altra ora de ritardo…..
rivado a mestre ciamo de novo casa…..e là visto il ritardo no me resta che spetar la coincidenza successiva a quela che gavevo preventivado…in pratica tra una roba e l’altra semo za a do ore e meza de ritardo…però rivo a casa….i miei vien ciorme….verso la 1 de note…..
vado dormir in divisa…e xe za sabato….e no me son gnanca acorto….son sempre sta dormiglion….e de quel che me ricordo go ronfà fin mezzogiorno….dopo il pranzo go passa el pomeriggio in compagnia dei mii amici…a contarsela….a rider e scherzar…che bel…ma il tempo svola….xe de novo ora de ‘ndar dormir….e la domenica son subito in clima partenza….i gnochi de mama adolcisi un fiatin l’avicinarse del’ora X…..
partenza ale 21 da ts centrale…son stanco….andassi in letto ma no se pol…….cambio a mestre bologna e pisa…e co mancherà 20 minuti ale 6 sarò in caserma….giusto in tempo per sentarme sula branda…e alzarme dopo 2 secondi co sonerà la sveia: l’andata xe sta un disastro, ma el ritorno so che sarà perfetto….…..
però per concluder in beleza sta prima licenza…succedi che causa sciopero improvviso rivemo a Pisa all’alba…e da pisa dovemo organizarse coi pulman per rientrar in caserma…
xe tuto ufficiale ne disi i poliziotti…ve timbremo una carta per rientrar in caserma più tardi…che ncora no i ve ciapi per disertori….ghe mancassi solo quel….
E cussì almeno nell’ultimo tratto tuto fila liscio (se fa per dir)…rivo al maricentro de la spezia verso le 12….
ala porta capisso che i sa za tutto….ghe xe el tenente del reparto istruttori (el mio), un antipatico de prima categoria….alto (se fa x dir) forsi 1 metro e mezo….
- oh sergente pacco, bentornato…in perfetto orario per il pranzo….gliel’ho tenuto in caldo personalmente…prego si accomodi a tavola….e faccia presto che non si freddi….ah ah ah
- ma tenente…cossa la ridi…la vardi che xe tuto giustificado….no go fato miga aposta….e po lei
- e po’ io…cosa?…mi dica avanti
- lassemo perder
dentro de mi me ga ciapà un nervoso che ghe gavessi  risposto…e lo gavessi fato più picio de quel che el iera….ma go lassa perder….no meritava…..
Savè a cossa ga servido quel toco de carta a mi e a quei che iera nela mia stessa situazion per via del sciopero?????…si proprio a quel….bravi….gavè capido tutto….nel senso che no i ga podudo punirne (anche se el mio “caro” tenente no spetava altro)…ma farne lavar piatti per una settimana si: co la scusa che a sorteggio vignivimo fora sempre noi….
E meno mal per chi fazeva i servizi che in quel periodo il massimo del nonnismo iera chiuder uno in armadietto butarghe un geton e dirghe el titolo dela canzon perciò che el canti….